اهدا گواهینامه تعالی سازمانی به پالایشگاه آبادان

پالایشگاه نفت آبادان جایزه تعالی سازمانی مدل EFQM (تقدیرنامه 4ستاره) را از سازمان ملی بهره‌وری کشور دریافت کرد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان، این شرکت در دوازدهمین همایش ملی جایزه تعالی سازمانی موفق به دریافت تقدیرنامه و گواهینامه (4ستاره) از سازمان ملی بهره‌وری مدل EFQM شد.

بر اساس این گزارش، این جایزه با طی مراحل مقدماتی و انجام بیش از 65 هزار نفر ساعت کار مداوم در رده‌های مختلف مدیریتی، سرپرستی، کارشناسی و نیروهای اجرایی، به ارزیابی ارزیابان ارشد و حرفه‌ای سازمان ملی بهره‌وری ایران رسید.

سازمان ملی بهره وری تنها مرجع صادر کننده گواهینامه‌های تعالی است که در مدت زمان سه روز کاری (6 تا 9 بهمن) تمام ادارات و واحدهای مرتبط شرکت پالایش نفت آبادان را ارزیابی کرده است

اعطای تقدیر نامه تعالی سازمانی که مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظامهای مدیریتی سازمانها، معرفی آنها از سوی ارزیابان خبره و بر اساس الگوی تعالی سازمانی انجام می شود، مشخص کننده  وضعیت سازمان‌ در میزان دستیابی به انتظارات الگویEFQM است.

بر پایه این گزارش با معرفی مدل تعالی سازمانی و جایزه ملی تعالی سازمانی از سال 1382،بسیاری از مدیران سازمانهای ایرانی توانسته‌اند با استقرار مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روشهای نوین مدیریتی در سازمان خود دست یابند؛ این مهم موجب شده است تا نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود را بشناسند و با تعریف و اجرای برنامه های بهتر، در جهت بهبود سازمان گام بردارند.

کد خبر 235860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =