۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
  • کد خبر: 237199
رصد 52 جایگاه سوخت منطقه چالوس با ذره بین"گلگشت"

"گلگشت نوروزی" 52جایگاه سوخت منطقه چالوس (غرب مازندران ) را برای خدمت رسانی بهتر به مسافران پایش می کنند.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش منطقه چالوس،تیمهای نوروزی گلگشت با مراجعه با جایگاهها، خدمات رسانی به شهروندان ومسافران مراجعه کننده به مجاری سوخت را کنترل و بازرسی می کنند.

سید محمود طاهری،اظهار کرد:هر سال و درآستانه ورود به سال جدید، مجاری عرضه سوخت غرب استان مازندران با هدف اطمینان از آمادگی تاسیسات و تجهیزات آنها در بویژه در تعطیلات نوروزی پایش وکنترل می شوند تا سوخت رسانی با روندی مطلوبتر انجام شود.

وی تصریح کرد:امسال نیز گروههای پایشگر و کنترل کننده جایگاههای سوخت، این مهم را در دستور کار دارند و تا پایان تعطیلات مجاری عرضه را از چنبه های مختلف ارزیابی خواهند کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس،وضع و نظافت ظاهری جایگاه، نمازخانه، محوطه سازی، نصب تابلوهای تبلیغاتی با محتوای آموزشی مصرف بهنیه سوخت و توصیه های ایمنی وهشدار دهنده، فعال بودن سرویسهای بهداشتی، همچنین برخورد کارکنان جایگاهها با مراجعان در هنگام سوختگیری را از موارد مورد پایش وارزیابی گروههای پایشگر برشمرد.

به گفته طاهری با توجه به نشستهای برگزارشده با جایگاهداران درمقاطع زمانی مختلف، بویژه درآستانه سال نو، 52 باب جایگاه سوخت منطقه غرب مازندران، آماده شده اند تا سوخت رسانی در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی را به نحوی مطلوب انجام دهند.

کد خبر 237199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =