برگزاری بیش از 29 هزار نفر ساعت دوره های آموزشی در ایکو

مدیر آموزش، تحقیق و توسعه شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO) از برگزاری بیش از 29 هزار نفر ساعت آموزشهای تخصصی برای کارکنان این شرکت درسال 93 در منطقه عملیاتی عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، مسعود شاه حسینی با اشاره به اهمیت آموزشهای فنی و  تخصصی در شرکت اُیکو گفت: آموزش کلید طلایی رسیدن به اهداف فنی و  تخصصی این شرکت است.

شاه حسینی با اشاره به اهمیت آموزش در جهت پیشبرد اهداف شرکت گفت: این دوره های آموزشی در جهت ارتقای دانش فنی کارکنان برگزار شده است.

وی با بیان این که دوره های آموزشی شرکت اُیکو شامل آموزشهای ضمن خدمت و بدو استخدام بوده که در حوزه های راه اندازی، بهره برداری و تعمیر نگهداری برگزار شده است، اظهار کرد: مدیریت آموزشهای تخصصی این شرکت، با به کارگیری استادان با تجربه و همچنین با استفاده از امکانات و تجهیزات آموزشی استاندارد، دوره های آموزشی خود را در محل اجرای پروژه های شرکت در منطقه عسلویه برگزار کرده است.

به گزارش شانا، شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO) به عنوان یکی از شرکتهای توسعه یافته و پیشرو در عرصه راه اندازی و بهره برداری و تعمیر و نگهداری پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی در کشور  است که هم اکنون در چهار مگا پروژه پارس جنوبی (فازهای ٩ و ١٠، ١٧ و ١٨، ٢٠ و ٢١، ١٢) حضور فعال دارد.

 

کد خبر 238167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =