منصوریان: شش ماه دیگر صادقیان را در تیم ملی‌ ببینید

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد پیام صادقیان به نفت تهران پیوست تا فوتبالش را زیر نظر علیرضا منصوریان ادامه دهد. حالا همه منتظر هستند تا ببینند بازیکن پرحاشیه اما با استعداد در تیم جدیدش چگونه کار خواهد کرد. علی‌منصوریان اطمینان می‌دهد که پیام متفاوتی را در لیگ پانزدهم شاهد خواهیم بود. گفتگویی با علیرضا منصوریان را می خوانید:

از خریدهای این فصل نفت شروع کنیم. راضی هستید؟‌
بله از خریدها راضی هستم همانطور که از خروجی‌های تیم راضی هستم زیرا نشان می‌دهد تیم من چقدر رشد داشته است. امین حاج محمدی به استقلال رفت و کمال کامیابی‌نیا به پرسپولیس اینها همه رشد باشگاه نفت را نشان می‌دهد. خدا را شکر کسانی که جای این بازیکنان آمده‌اند همه بازیکنان خوبی اند و بخوبی جای آنها را پر خواهند کرد.  

چطور شد پیام صادقیان را جذب کردید؟
من از یک ماه پیش چند جلسه با پیام داشتم. صادقیان بازیکنان بسیار خوبی است و متاسفانه در فضای پرسپولیس مشکل داشت. برای همین دیدم نباید بگذارم بازیکن خودم و کسی که 4 سال با او در تیم امید کار کرده بودم به این راحتی از دست برود. من او را از تیم امید به پرسپولیس دادم و حالا به نفت آورده ام که به او کمک کنم.

با حاشیه های این بازیکن چه خواهید کرد؟
در نفت حاشیه وجود ندارد. در ثانی پیام 4 سال که با من در تیم امید بود یک حاشیه هم نداشت. نمی‌دانم در پرسپولیس چه بر او گذشت اما مطمئن باشید پیام اینجا درست خواهد شد.

قرار است شما او را درست کنید یا باشگاه؟‌
بحث من و نفت نیست. من به همه بزرگترهای نفت گفته ام که فکر کنید پیام مثل برادر کوچک شماست و حالا قرار است باشگاه، مدیریت، تمام بازیکنان و کادرفنی به پیام کمک کنند. آن هم نه به خاطر خودش، بلکه به این خاطر که پیام یک سرمایه ملی است.

پیام از نفت به تیم‌ملی می رود؟
شما مطمئن باشید امسال یک پیام صادقیان متفاوت را خواهید دید و قول می‌دهم شش ماه نگذشته به تیم‌ملی دعوت شود.

امسال به قهرمانی با نفت فکر می‌کنید؟‌
سال سختی پیش رو داریم. به غیر از پرسپولیس و استقلال که همیشه مدعی قهرمانی هستند سه تیم سپاهان، فولاد و تراکتورسازی را هم باید اضافه کرد. ما باید با این تیمها رقابت کنیم. پرسپولیس و استقلال حکایت شیر را دارند. شیر همیشه شیر است. بنابراین پیش‌بینی می‌کنم کار را خیلی متفاوت‌ و سخت‌تر از سال قبل پشت سر بگذارم.

در آسیا چطور؟ قرعه راحتی برابر الاهلی امارات دارید.
آسیا سخت‌تر از سال قبل است و برخلاف آدمهایی که می‌گویند با قرعه آسانی برخورد کردیم، معتقدم سخت‌ترین قرعه نصیب‌ ما شده است. تیمی که العین امارات را در دو بازی رفت و برگشت می‌برد و حذف می‌کند تیم راحتی نیست. کار ما از آنجا مشکل می‌شود که باید با این تیم در تهران بازی کنیم. الاهلی  رفته‌است  یک مهاجم از شاختار دونتسک آورده‌  که چیزی حدود 9 میلیون دلار به او پول داده‌اند.

از میان خریدها از کدامیک راضی‌تر هستید؟‌
همه خریدهای انجام شده خوب هستند و نمی‌توانم بگویم کدام بهتر است. هرکدام‌ یک گوشه از کار را خواهند گرفت. اما فقط یک جا شک دارم که ممکن است به مشکل بخورم.

در کدام نقطه فکر می‌کنید به مشکل خواهید خورد؟‌
من روی پادووانی خیلی حساب  می کردم ولی او را از دست دادم. باید یک برنامه‌ریزی صحیح بکنم که یک بازیکن خوب بگیرم .
 
بحث مالی نفت چطور است؟گویا یک مقدار مشکل داشتید و بعضی بازیکنان به دلیل این وضع از این تیم جدا شدند؟
مسئله‌ای که نفت را از دیگر باشگاهها متمایز کرده این است که خوش قول هستند. شاید دیر و زود شود اما مشکلی نیست و پرداخت می‌شود و به بچه‌ها هم گفته‌ام که صبوری کنند. امسال همه سعی خودمان را می‌کنیم که با این مجموعه موفقیت کسب کنیم.

کد خبر 243867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =