۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
  • کد خبر: 245242
بازرسی سر زده از جایگاه های سوخت منطقه البرز

بازدیدهای برنامه ای و بازرسیهای سر زده از جایگاه های سوخت با هدف ارائه هرچه مطلوبتر خدمات به مراجعان به جایگاه های بنزین منطقه البرز انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآودره های نفتی منطقه البرز با تاکید بر این که کم فروشی بنزین در جایگاه های سوخت استان البرز مشاهده نشده است و این سوخت بی کم و کاست در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، به خبرنگار شانا، گفت: نظارت بر فروش فرآورده های نفتی در مجاری عرضه از موارد مهمی است که به آن توجه ویژه ای می شود.

ابراهیم توسلی با بیان این که این نظارتها گاه سر زده و بدون اطلاع قبلی صورت می گیرد، گفت: در بازدید سر زده اخیر پنج جایگاه سوخت فعال در شهر کرج به لحاظ ارائه کیفی خدمات و از نظر کمیت عرضه بنزین مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی در بازدید اخیر که با حضور نمایندگانی از شرکت ملی پخش، استانداری، سازمان تعزیرات، نیروی انتظامی، همچنین اداره استاندارد و سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شد، نازلهای جایگاههای عظیمیه، نور ملاصدرا، سادات، حصارک و صلحی کیانمهر به صورت سر زده بررسی و آزمایش شدند.

توسلی نتایج حاصل از این بازدید را موفق خواند و گفت: بنزین فروخته شده از طریق این جایگاه ها به لحاظ مقداری درست و صحیح بود و هیچگونه کم فروشی در آنها مشاهده نشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرج تصریح کرد: کنترل کیفیت بنزین قابل عرضه در 61 جایگاه سوخت و آزمایشهای کمی آن به صورت سرزده به وسیله کارشناسان متخصص این منطقه از قبل پیش بینی شده بود. آزمایشهای کمی و کیفی از جمله موارد مهمی به شمار می آیند که انجام آنها به دو شکل مستمر (ماهانه) و سرزده و بدون هماهنگی قبلی مورد تاکید این منطقه است.


کد خبر 245242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =