شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گواهینامه ایزو ۵۰۰۰۱ دریافت کرد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز در بین مناطق سی‌وهفت‌گانه موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۵۰۰۰۱ از شرکت توف اینتر سرت آلمان شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، با تلاش بی‌وقفه واحدهای ستادی و عملیاتی این منطقه به‌منظور استقرار سیستم مدیریت انرژی و دو بار ممیزی توسط شرکت توف اینترسرت آلمان، گواهینامه استاندارد ایزو ۵۰۰۰۱ برای این شرکت صادر شد.

ابراهیم توسلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، وجود باور و اعتقاد در مسئولان و کارکنان منطقه را مهم‌ترین عامل برای استقرار سیستم مدیریت انرژی و دریافت این گواهینامه عنوان کرد و گفت: پس از تشکیل شورای راهبرد انرژی و برنامه‌ریزی منسجم و منظم، ارکان سامانه مدیریت انرژی منطقه البرز تشکیل شد، به گونه‌ای که در سال ۱۳۹۵ در بین مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان منطقه منتخب برای تأیید استقرار سامانه مدیریت انرژی و دریافت گواهینامه تعیین شد.

وی مهم‌ترین کارکرد استقرار سامانه مدیریت انرژی را پایش مصارف کنونی و مقایسه آن با عملکرد پیشین و همچنین برنامه‌ریزی و قابلیت تعریف پروژه‌های بهبود برای مصرف بهینه انرژی، همزمان با حفظ کیفی و کمی عملیات و همچنین جهت‌دهی به هزینه‌کرد بودجه‌های بخش انرژی و قابلیت انتخاب گزینه‌های برتر معرفی کرد.

توسلی با بیان اینکه مروری بر اسناد و مدارک موجود در حوزه انرژی منطقه، عناصر مهم مدیریت انرژی شامل شناخت، سنجش، تحلیل و تصمیم‌گیری را می‌توان در کارنامه چند ساله مشاهده کرد، افزود: کارکنان مفاهیم کارکرد و کارایی انرژی را خوب درک کرده‌اند و جلسات شورای راهبرد و تصمیم‌گیری انرژی بسیار چالشی و منطبق بر اثربخشی اقدام‌هاست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز از حمایت‌های مدیران ستادی، زحمات و همکاری همه کارکنان، اعضای شورای راهبرد انرژی و همچنین تیم ممیزی داخلی به منظور استقرار سامانه مدیریت انرژی در منطقه البرز قدردانی کرد.

کد خبر 287945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =