تحویل دائم 25 پروژه خطوط انتقال گاز به منطقه 6 عملیات

معاون مهندسی و خدمات فنی منطقه 6 عملیات انتقال گاز با اشاره به نشست عملیاتی با شرکتهای گاز استانی، از تحویل دائم 25 پروژه خطوط انتقال گاز در این منطقه از سال 89 تا کنون خبر داد.

به گزارش شانا، احمدرضا اسلامی در این ارتباط گفت: در راستای افزایش تعامل منطقه با شرکتهای گاز استانی و ارتقاء سطح کیفی پروژه های انتقال گاز و همچنین پیگیری تغییر و تحول پروژه ها، نشستی با حضور مسئول تغییر و تحول خطوط شرکت انتقال گاز ایران، نماینده برنامه ریزی شرکتهای گاز استانی و نمایندگان واحدهای مهندسی، بازرسی فنی، امور حقوقی، کنترل حریم و روسای مراکز بهره برداری خطوط لوله سرخون و سیرجان برگزار شد.

وی، افزایش جذب بودجه های جاری خطوط لوله، تحویل دائم خطوط و رفع نواقص پروژه ها را از مهمترین اهداف این نشستها برشمرد و اظهار کرد: در این نشستها که به صورت مستمر از سال 89 با محوریت معاونت مهندسی منطقه 6 عملیات انتقال گاز و با حضور شرکتهای گاز استانی در حال برگزاری است، تکلیف بیش از 25 خط لوله «تحویل و تحول» نشده که توسط مهندسی توسعه و گازهای استانی اجرا شده است، مشخص شد.

اسلامی ادامه داد: همچنین فرایند تحویل دائم این پروژه ها بر اساس دستورعمل تغییر و تحول خطوط، بین مجری و بهره بردار مشخص و مستندها و مشخصات فنی آنها دسته بندی و در دسترس کارکنان بهره بردار منطقه قرار گرفته است.

کد خبر 251030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =