مصرف گازوییل بخش حمل و نقل منطقه گلستان 13درصد کاهش یافت

مصرف گازوییل بخش حمل و نقل منطقه گلستان با اجرای طرح تخصیص سوخت به ازای پیمایش 13 درصد کاهش داشته است.

به گزارس شانا، مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان با تاکید بر ضرورت آمار دقیق خودروهای دیزلی حمل بار و مسافر درون شهری، افزود: با توجه به این مهم، روشهای مشخص و اجرایی به منظور ساماندهی خودروهای درون شهری به دست خواهد آمد.

امیر بنی کریمی که درجلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان حضور داشت، ادامه داد: طرح پیمایش  که از مهرماه امسال آغاز شده، تاثیر مثبتی در کاهش مصرف گازوییل بخش حمل و نقل داشته است و اننظار می رود با تداوم آن،روند کاهشی مصرف این فرآورده نفتی در این بخش (حمل و نقل) تداوم یابد.

وی درباره برخی فعالیتهای پیشگیرانه عرضه خارج از شبکه  فرآورده های نفتی نیز گفت: مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی اولویتی مهم است که برای پیشگیری از آن، فعالیتهای مختلفی مانند ایجاد و استقرار دبیرخانه کارگروه فرعی فرآورده های نفتی در منطقه پخش گلستان، انجام گشتهای مشترک با نهادهای متولی و نیروی انتظامی، همچنین آموزش کارشناسان به بازرسان ویژه انجام داده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان، پایش و کنترل فرآورده های نفتی، محاسبه و دریافت مابه التفاوت نرخ فرآورده های یارانه ای موجود در باک خودروهای خروجی از مرز اینجه برون را از دیگر فعالیتهای شرکت پخش گلستان در خصوص جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی عنوان کرد.

بنی کریمی تصریح کرد: تبدیل سوخت مصرف کنندگان از سوختهای مایع بویژه گازوییل به گاز طبیعی، برقی کردن چاههای  آب کشاورزی ، تخصیص سهمیه سوخت براساس پیمایش و نهایی شدن این طرح با نصب جی پی اس  از اولویتها و عوامل کاهش دهنده مصرف گازوییل در بخش حمل و نقل  است.

کد خبر 251193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =