تامین سوخت خودروها تا بازگشت زائران به کشور ادامه می یابد

سوخت رسانی به خودروهای حامل زائران حرم حسینی در جنوبی ترین مرز کشورمان با عراق (شلمچه) همچنان ادامه دارد.

به گزارش شانا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران،اعلام کرد: با توجه به تفاوت تاریخ یکروره اربعین در ایران و عراق و بازگشت انبوه زائران در فاصله 13 تا 15 آذرماه، این شرکت با همکاری مناطق و نواحی پخش زیرمجموعه خود بویژه در نقاط مرزی (شلمچه، چذابه و مهران)تلاش می کند تا تامین سوخت خودروهای حامل زائران کربلا تا بازگشت کامل آنها به میهن، به نحوی مطلوب انجام شود.

برپایه این گزارش، جایگاههای سیار بنزین و گازوییل منطقه آبادان و ناحیه خرمشهر همچنان آماده برای خدمت رسانی هستند.

با توجه به پیش بینی افزایش ورود زائران به کشور در روزهای آینده، انتظار می رود مصرف فرآورده های نفتی (بنزین و گازوییل) در ورودیهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان نیز بیشتر شود.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرده است: زائرانی که از نجف و کربلای معلا برای ورود به کشور به سمت این نقاط مرزی حرکت می کنند، نگرانی بابت تامین سوخت نداشته باشند.

بنابر اعلام شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی ایران، جایگاههای ویژه خودروهای عراقی که در ایام برگزاری اربعین  مواد نفتی به آنها با نرخ مصوب عرضه می شد به دلیل تعطیلی پایانه های مرزی عراق در هفته منتهی به اربعین غیرفعال شده اند؛ اما در صورت نیاز خودروهای امدادی،قابل بازگشایی و عرضه فرآورده های نفتی خواهند بود.

کد خبر 251251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =