چهارمین نشست دوازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران آغاز شد

چهارمین نشست تخصصی دوازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران با حضور کارشناسانی از آلمان آغاز به کار کرد.

به گزارش شانا، چهارمین نشست تخصصی دوازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF)، از ساعت 15:30 تا 17 امروز (یکشنبه 22 آذر) به ریاست محمد حسن پیوندی، معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، برگزار می شود.

موضوع این نشست، بحث درباره متانول و فرآورده های آن بود و ماتیاس اشتاین، لارس مارتینی، اندرو اسپایرز و عیسی مشایخی اعضای این نشست بودند.

در این نشست، ماتیاس اشتاین، از مدیران شرکت آلمانی ایر لیکوید درباره موضوع "متانول: یک فراورده و امکانات بسیار" سخنرانی می کند و لارس مارتینی، مدیر شرکت آلمانی فورستال توپسو پراجکتس، درباره "تحقق پروژه های فرآورده های متانول" سخن می گوید.

همایش بین المللی پتروشیمی با حضور نمایندگان ٩٧ شرکت خارجی از ٢٥ کشور دنیا و ٣٦٨ شرکت ایرانی برگزار می شود و بیش از یک هزار و ٥٠٠ نفر از شرکتهای داخلی و خارجی در این همایش شرکت می کنند.

آی پی اف امسال باتوجه به همزمانی توافق هسته‌ای ایران و کشورهای ١+٥ از شرائط خاصی برخوردار است و حضور گسترده شرکتهای خارجی نشان از علاقمندی این شرکتها برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران دارد.  

همایش بین المللی پتروشیمی ایران (IPF) صبح امروز (٢٢ آذرماه) در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما با حضور اسحاق جهانگیر، معاون اول رئیس جمهوری رئیس جمهوری، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و بیژن زنگنه، وزیر نفت و عباس شعری مقدم، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، امیر حسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی آغاز به کار کرد و عصر فردا (٢٣ آذرماه) به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 251629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =