تفاهمنامه مهارت افزایی حرفه‌های صنعت نفت در استان بوشهر اجرایی شد

استاندار بوشهر گفت: برای فراهم شدن اشتغال فارغ‌التحصیلان، دو تفاهمنامه با وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی منعقد شده که تفاهمنامه مهارت افزایی حرفه‌ های صنعت نفت اجرایی شده است.

به گزارش شانا، مصطفی سالاری، استاندار بوشهر با بیان این که رشد اقتصادی کشور بهبود یافته است، گفت: رشد اقتصادی کشور از منفی 5.6 درصد در سال 1392 اکنون با اجرای طرحهای مختلف اقتصادی براساس وعده‌ های دولت تدبیر و امید به مثبت 3 رسیده است.

وی با بیان این که بخش مهمی از درآمد ملی کشور در استان بوشهر تامین می‌شود به نیروگاه اتمی بوشهر و پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: نیروگاه اتمی و پارس جنوبی به عنوان عظیمترین اتفاق صنعتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور است که در استان بوشهر قرار دارد.

سالاری با تاکید بر تقویت نقش دانشجویان بر پیوند با این دو اتفاق صنعتی کشور تصریح کرد: با توجه به این که این دو پروژه ملی در استان بوشهر وجود و نقش مهمی در کشور دارد باید دانشجویان برای پیوند و ارتباط  با آن نقش جدیتری ایفا کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به انعقاد تفاهمنامه در جهت مهارت افزایی دانشجویان و جویندگان کار، عنوان کرد: برای فراهم شدن اشتغال فارغ‌ التحصیلان و جویندگان کار، دو تفاهمنامه با وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی منعقد شده که تفاهمنامه مهارت افزایی حرفه‌ های صنعت نفت اجرایی شده است.

کد خبر 251649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =