ایران می تواند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی باشد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت اکسن فرانسه اعلام کرد: ایران می تواند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در جهان باشد.

به گزارش خبرنگار شانا، ژان سانتناک بعد از ظهر امروز (یکشنبه 22 آذرماه) در جریان سومین پانل تخصصی دوازدهمین همایش صنعت پتروشیمی ایران گفت: شرکت اکسن در سراسر دنیا کاتالیست ارائه می کند و از تامین کنندگان کاتالیست و مواد اولیه پتروشیمیها در جهان به شمار می رود.

وی با بیان این که این شرکت با هدف سودآوری و بهبود ساخت، همکاری مستمری با واحدهای مختلف پتروشیمی دارد، افزود: صنعت پتروشیمی 10 درصد خروجی نفت را در برمی گیرد و این صنعت در خاورمیانه در حال توسعه است.

سانتناک با اشاره به این که ایران می تواند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی باشد، ادامه داد: تقاضا برای محصولات پتروشیمی در ایران در حال افزایش است و افزون بر نیاز داخل، بازارهای مختلفی نیز در منطقه وجود دارد که واحدهای پتروشیمی ایران می توانند در مسیر رفع نیاز این بازارها گام بردارند.  

وی خاطرنشان کرد: برای حضور بیشتر در بازارهای جهانی، باید ابتدا دید که مصرف کنندگان چه نیازهایی دارند و در کجا قرار گرفته اند و سپس نسبت به تولید محصولات اقدام کرد.

 همایش بین المللی پتروشیمی (IPF) صبح امروز (22 آذرماه) در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما آغاز به کار کرد و عصر فردا (23 آذرماه) به کارخود پایان می دهد.

کد خبر 251669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =