زیمنس برای همکاری با تولیدکنندگان ایرانی اعلام آمادگی کرد

یکی از مدیران ارشد شرکت زیمنس با بیان این که ایران می تواند به قطب محصولات پتروشیمی در خاورمیانه بدل شود، گفت: زیمنس در این زمینه برای همکاری با تولیدکنندگان ایرانی آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار شانا، یورگن براندس مدیر صنایع فرآوری شرکت زیمنس بعدازظهر امروز (یکشنبه 22 آذرماه) در جریان سومین پانل تخصصی دوازدهمین همایش صنعت پتروشیمی ایران با بیان این که ایران می تواند قطب تولید محصولات پتروشیمی در منطقه خاورمیانه باشد، گفت: صنعت پتروشیمی در حال رشد و توسعه است و از آنجا که توسعه این صنعت، رشد دیگر صنایع را نیز تسهیل می کند، لازم است کارآییهای مختلف  در این زمینه به خوبی سنجیده شود.

وی افزود: در ایران به دلیل وجود خوراک، امکان سرمایه گذاری مطلوبی وجود دارد و کشورهای روسیه، ترکمنستان و قزاقستان بازارهای بسیار قوی برای محصولات صادراتی ایران به شمار می روند.

براندس تصریح کرد: با بهره گیری از فناوریهای جدید و علم روز جهان، صنعت پتروشیمی می تواند جایگاه خود را در اقتصاد جهانی تقویت کند و شرکت زیمنس در این زمینه گامهای بسیار خوبی برداشته است.

به گفته وی، شرکت زیمنس سالهاست برای ساخت کمپرسور و توربینهای مختلف با ایران همکاری دارد و آماده است تا با تولیدکنندگان ایرانی در بخشهای مختلف همکاری کند.

براندس با بیان این که سابقه همکاری زیمنس با ایران به سال 1968 برمی گردد، گفت: ما می خواهیم در ایران بمانیم.

وی با بیان این که توجه به مهارتهای فنی برای توسعه، امری ضروری است، تاکید کرد: باید ایده های جدید را برای رسیدن به فناوریهای نوین به کار بست.


کد خبر 251671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =