۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
  • کد خبر: 251697
منصوریان:  تفاوت ما با فولاد همین نتیجه است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید پیش از بازی مقابل فولاد به اسکوچیچ گفتم که برای یکدیگر باید دعا کنیم که فکر می‌کنم او بیشتر برایم دعا کرد!

 به گزارش شانا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی دو ـ یک نفت مقابل فولاد گفت: تفاوت ما با فولاد همین نتیجه دو ـ یک است. در این بازی بازیکنان ما در زمینی به میدان رفتند که تماشاگری وجود نداشت و من قصد داشتم که بازیکنانم را بسنجم که عیارشان در دیدارهایی که تماشاگر وجود ندارد و به گونه‌ای شرائط یکسان است، چیست.

  ما در این بازی 8 بازیکن خود را که در ترکیب اصلی بودند نداشتیم و من در این دیدار مجبور شدم که در خط هافبک از بازیکنان جوان استفاده کنم و قبول دارم که فشار زیادی هم روی ایمان مبعلی مهندس تیمم می‌آورم. به هر حال مجبور هستم که این گونه رفتار کنم.

منصوریان سپس به امکانات خوب فولاد اشاره کرد و گفت : من وقتی از راهرو ورزشگاه غدیر رد می‌شدم امکانات خوب این باشگاه را دیدم. جا دارد که از مسئولان هم تشکر کنم. قبل ازبازی با اسکوچیچ صحبت می‌ کردم و می‌گفتم که سال گذشته هم نفت و هم فولاد جزو مدعیان بودند اما امسال براساس اتفاقاتی دو تیم شرائط خوبی ندارند که به سرمربی فولاد گفتم برای یکدیگر باید دعا کنیم که فکر می‌کنم دعای اسکوچیچ بیشتر از من بود (باخنده)!

سرمربی نفت در ادامه به وضع تیمش و نیز برنامه هایی که در نیمفصل دارند اشاره کرد و گفت : ما در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی از دیگر تیمها بیشتر بازی کردیم و این پیش‌بینی را کرده بودم که در آبان یا آذرماه تیم با مشکلاتی روبرو می‌شود. البته دو تعطیلی تیم ملی به ما کمک کرد. باید امید داشته باشیم که در 6 دیماه همزمان با اردوی مهمی که در ترکیه داریم و کارهای تاکتیکی را دنبال خواهیم کرد همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. هر تیمی که بخواهد هم منافع ملی و هم باشگاهی را در نظر بگیرد این آسیبها را می‌بیند.

منصوریان درمورد اوضاع مالی وشرائط تیم‌ نفت یادآور شد: 5 تیم نفت وجود دارد که قطعا هیچ اسپانسری در این شرائط به سمت آنها نمی‌رود زیرا تیمهای استقلال و پرسپولیس هستند. تیمهای نفت باید از سیستم وزارت نفت استفاده کنند و نگاه ویژه‌ای به آنها وجود داشته باشد. فراهم کردن بخش اعظمی از بودجه کشور از آن نفت است و هواداران این تیمها هم مستحق توجه بیشتری هستند. مخصوصا در خوزستانی که مردم با فوتبال زندگی می‌کنند.

سرمربی نفت  در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت : ما پیش از حضور در مرحله گروهی یک صخره محکم به نام الجیش را پیش رو داریم که همه هم و غم‌مان پیروزی و رسیدن به این مرحله است. سال گذشته مقابل این تیم پیروز شدیم و توانستیم 75 امتیاز برای فدراسیون به دست بیاوریم که اگر شکست می‌خوردیم هم‌اکنون باید میهمان می بودیم. به هر حال در گروه مرگی قرار گرفته ایم که تیمهای قدرتمندی حضور دارند اما با رسیدن به مرحله گروهی می‌توانیم حرفهایی برای گفتن داشته باشیم.
 
کد خبر 251697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =