بهبود وضع نفت در پرتو پیشرفت پرونده هسته ای و لغو تحریمها

رئیس مجلس گفت: امیدواریم با پیشرفتهای حاصل شده در پرونده هسته ای و لغو تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان، مانع بزرگی در مسیر فعالیتهای اقتصادی ایران برداشته شده باشد و میزان فروش نفت و قیمت آن که با شیطنت برخی کشورها کاهش یافته است، افزایش یابد.

به گزارش شانا، علی لاریجانی روز پنجشنبه (27 آذرماه) در همایش ملی کارگران ساختمانی کشور در قم گفت: ما می خواهیم که همه شغلها در اختیار ایرانیها باشد، البته برخی شغلها وجود دارد که ایرانیها برای انجام آنها کمتر رغبت دارند که این نیز باید با ارائه آموزشهای لازم و فراهم آوردن زمینه ها برطرف شود.

بنا به گزارش ایرنان، لاریجانی در ادامه افزود: کارگران از ارکان اصلی استقلال اقتصادی کشور بوده و همواره در عرصه های حساس انقلاب اسلامی به ویژه در شرایطی که دشمنان در مسیر پیشرفت و تعالی ملت ایران سنگ اندازی می کنند، با ایستادگی و حضور موثر خود باعث سرافرازی مردم و کشور شده اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در خلال سخنان خود نیز گفت: امیدواریم با پیشرفتهای حاصل شده در پرونده هسته ای و لغو تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان، مانع بزرگی در مسیر فعالیتهای اقتصادی ایران برداشته شده باشد و میزان فروش نفت و قیمت آن که با شیطنت برخی کشورها کاهش یافته است، افزایش خواهد یافت.

کد خبر 251964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =