دهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان در تهران برگزار می شود

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از برگزاری دهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان به مدت سه روز در تهران خبر داد و گفت: روابط باکو و تهران براساس منافع مردم دو کشور توسعه می یابد.

به گزارش خبرگزاری آپا، حکمت حاجی اف با اشاره به برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک میان دولتی، همکاریهای اقتصادی جمهوری آذربایجان و ایران در ماه اوت 2014 گفت: دهمین نشست کمیسیون مشترک دو کشور 21 الی 23 دسامبر (30 آذرماه تا 2 دیماه) در تهران برگزار می شود که برای گسترش روابط دو کشور بسیار با اهمیت است.

وی به سفرهای الهام علی اف و حسن روحانی رؤسای جمهوری آذربایجان و ایران در سال 2014 اشاره و اظهار کرد: این سفرها برای توسعه روابط دو کشور مهم بوده است.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان، در دهمین اجلاس کمیسیون مشترک بین دولتی، همکاریهای اقتصادی جمهوری آذربایجان و ایران در تهران چشم انداز همکاری دو کشور در حوزه های صنعت نفت و گاز، انرژی، بهداشتی، بازرگانی، فرهنگی، گردشگری، مالی و کشاورزی، حفاظت از محیط زیست، فن آوری اطلاعات، علمی و مطالعاتی بررسی خواهد شد.

حاجی اف افزود: روابط جمهوری آذربایجان و ایران بر همکاریهای متقابل مفید، اصول برابری حقوق، عدم دخالت در امور داخلی یکدیگر، حسن همجواری و دوستی مبتنی است.


کد خبر 251968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =