۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
  • کد خبر: 252129
مناقصه عمومی تأمین مالی و حفاری چاههای سیری

نخستین مناقصه عمومی تأمین مالی و حفاری تعمیر چاههای منطقه سیری شرکت نفت فلات قاره ایران منتشر شد.

به گزارش شانا، سلمان خسروی رئیس امور قراردادهای شرکت نفت فلات قاره ایران با اعلام این خبر گفت: مناقصه تأمین مالی و حفاری تعمیر چاههای منطقه سیری همسو با سیاستهای توسعه میدانهای مشترک در سطح شرکت نفت فلات قاره ایران و در قالب ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، از محل منابع مالی سرمایه‌گذاران و پرداخت هزینه‌های طرح از عواید حاصل از تولید 18 حلقه چاه سیری و به روش EPDF برگزار می شود.

وی افزود: فرآیند جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت توسعه میدانهای مشترک و افزایش میزان تولید شرکت در قالب این مناقصه، نخستین بار و با مجوز صادره از هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و با بودجه تخصیصی بالغ بر 230 میلیون یورو در طی سه سال انجام خواهد شد.

خسروی گفت: شرکتهای دارای توانایی تأمین مالی، مهندسی، تأمین کالا و اجرایی تا چهارم دیماه امسال فرصت دارند آمادگی خود را جهت شرکت در این مناقصه اعلام و نسبت به ارائه مدارک ارزیابی مالی و کیفی خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این مناقصه به صورت دو مرحله‌ای برگزار می شود و فرآیند تعیین برنده براساس روشهای ابلاغی، پیگیری و اطلاع رسانی خواهدشد.

کد خبر 252129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =