قرارگاه، 67 پروژه عام المنفعه در عسلویه اجرا کرد

همزمان با فعالیتهای توسعه ای در فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) 45 پروژه محرومیت زدایی و خدمات عام‌المنفعه عمرانی و 22 پروژه فرهنگی در منطقه عسلویه اجرا کرد.

به گزارش شانا، سیدضیاء الدین حزنی فرمانده قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با اعلام این خبر افزود: قرارگاه در چارچوب اقدامات عام‌المنفعه و محرومیت زدایی در شعاع 70 کیلومتری پروژه‌های در دست اجرا، بیش از 50 میلیارد ریال در عرصه عمرانی و بیش 10 میلیارد ریال در عرصه‌های فرهنگی و امور اجتماعی در محل اجرای فازهای 15 و 16 پارس جنوبی یعنی منطقه عسلویه و روستاهای اطراف هزینه کرده است.

وی تصریح کرد: روستاهای چاه‌مبارک، اخند، بحرنوشاد، بزباز، کلات، عسکری، خیارو، سواحل، سهمو شمالی، بساتین، نخل تقی، زیار، خره، هاله و کنگان از مناطقی هستند که از پروژه‌های عام‌المنفعه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی قرارگاه بهره‌مند شده‌اند.

براساس اعلام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، این قرارگاه، همواره خارج عرف معمول پیمانکاری در شعاع 70 کیلومتری اطراف پروژه‌های خود در نقاط مختلف کشور به فعالیتهای عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی می‌پردازد.

 ساخت مدرسه، جاده، پل، مجموعه ورزشی، مسجد، کتابخانه و غسالخانه از اقدامات محرومیت‌زدایی قرارگاه در عرصه‌های عمرانی و نیز آموزش، توزیع سبدهای بهداشتی و درمانی، فرهنگی، البسه و پوشاک و خوار و بار از اقدامات این قرارگاه در عرصه مشارکت مردمی است.

کد خبر 253182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =