سنگاپور از اجرای برجام و لغو تحریمهای ایران استقبال کرد

سنگاپور از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و لغو تحریمهای ناعادلانه علیه کشورمان استقبال کرد.

به گزارش شانا، وزارت امور خارجه سنگاپور در بیانیه ای با استقبال از اجرای طرح جامع اقدام مشترک در خصوص برنامه صلح آمیز هسته ای ایران و لغو تحریمها، ابراز امیدواری کرد پس از آن که ایران همه تعهدات تعیین کننده خود را انجام داد، تحریمهای مرتبط با برنامه هسته ای ایران نیز براساس توافق ذکر شده لغو شد.

سنگاپور در این بیانیه که در تارنمای وزارت خارجه این دولت – شهر قرار گرفت، از همه طرفها خواست به تعهدات خود طبق برنامه جامع اقدام مشترک عمل کنند.

وزارت خارجه سنگاپور تصریح کرد: ایران باید همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی را ادامه دهد تا کسب اطمینان شود برنامه هسته ای این کشور اهداف مسالمت آمیز دارد.

با انتشار گزارش شنبه شب آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریمهای هسته ای غرب علیه کشورمان آغاز شد.


کد مطلب 253608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =