پایش آنلاین 10 مجتمع پتروشیمی در عسلویه

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به نصب سیستم پایش آنلاین در 10 مجتمع پتروشیمی در منطقه عسلویه گفت: امید است به زودی تمام مجتمعها اقدام به نصب این سیستم با هدف داشتن نظارت بهتر بر روند کنترل آلایندگیها کنند.

به گزارش شانا، حسین دلشب با اشاره به این که حفظ محیط زیست در استان بوشهر به ویژه در منطقه عسلویه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اظهار کرد: در این مسیر طرحها و مجتمعهای پتروشیمی حاضر در این منطقه همکاری خوبی برای صیانت از محیط زیست دارند.

وی با تاکید بر این که باید با عزمی ملی برای حفظ محیط زیست منطقه عسلویه با توجه به شرایط خاص این منطقه تلاش کرد، گفت: نصب سیستم پایش آنلاین در 10 مجتمع پتروشیمی بطور کامل انجام شده و امید است به زودی تمام مجتمعها اقدام به نصب این سیستم کنند تا بتوانیم نظارت بهتری بر روند کنترل آلایندگیها داشته باشیم.

دلشب ادامه داد: با هماهنگیها و رایزنیهای انجام شده با شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دنبال نهادینه شدن اصول زیست محیطی در تمام ابعاد هستیم و خوشبختانه روند همکاریها ادامه دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، دستیابی به توسعه پایدار را از نتایج مهم عمل به اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: در این راه باید تمام شرکتهای حاضر در منطقه عسلویه با همدلی و همکاری با حفظ محیط زیست و نیز انجام مسئولیتهای اجتماعی مشارکت کنند.

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، وی با بیان این که از تمام طرحها و مجتمعها می خواهیم که برنامه های اجرایی خود را برای مدیریت رفع آلودگیها ارائه کنند، گفت: رفع آلودگیها و نیز ترویج فرهنگ زیست محیطی به عنوان یک اولویت مورد توجه تمام مسئولان قرار دارد.

کد خبر 257306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =