تولید گوگرد پالایشگاه هاشمی نژاد 8 هزار تن افزایش یافت

تولید گوگرد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد پارسال با هشت هزار تن افزایش نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن به مرز 630 هزار تن رسید.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: کود گوگرد بنتونیتی (پاستیل) این شرکت جایگاه خود را در بازار کودهای کشاورزی به دست آورده است.
 
ناصر اسلامی در ادامه با اشاره به دریافت گاز از مخزن مزدوران گفت: پارسال 15 میلیارد و 184 میلیون مترمکعب گاز از این مخزن برداشت شده است. 
 
وی افزود: با توجه به وجود بزرگترین واحد ذخیره سازی منطقه خاورمیانه در خانگیران سرخس، میزان تزریق انجام شده در سال 94، یک میلیارد و 151 میلیون مترمکعب بوده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن حدود 98 درصد افزایش داشته است.
 
اسلامی تاکید کرد: این میزان تزریق، نویدبخش تضمین تامین انرژی مورد نیاز هموطنان در ماههای سرد سال بود به طوری که آمار برداشت نشان می دهد در ماههای آذر، دی و بهمن پارسال، 777 میلیون مترمکعب از گاز ذخیره سازی شده برداشت شده است.
 
به گفته مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، این میزان برداشت نسبت به مدت مشابه در سال 93 حدود 26 درصد رشد داشته است.
کد خبر 258441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =