مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت سرمایه است

مشاور اجتماعی وزیر نفت گفت: توجه به مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت سرمایه است.

به گزارش خبرنگار شانا، سید امیر طالبیان امروز (سه شنبه، 28 اردیبهشت ماه) در همایش «مسئولیت اجتماعی شرکت؛ مسئولیت اجتماعی صنعت نفت» اظهار کرد: توجه و عمل به مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت هزینه نیست، بلکه یک سرمایه است.

وی افزود: بهره وری در ابعاد اجتماعی و زیست محیطی توجه و نگاه ویژه به مسئولیتهای اجتماعی در همه ابعاد صنعت نفت در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش است که منجر به توسعه پایدار در مناطق مختلف کشور خواهد شد.

دبیر همایش مسئولیت اجتماعی شرکت؛ مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، گفت: برای تحقق توسعه پایدار در جوامع مختلف  اجرا و داشتن سیاست و استراتژی برای برنامه های مختلف به لحاظ پیامدی که دارد حایز اهمیت است.

طالبیان ادامه داد: صنعت نفت در سالهای گذشته بویژه در دولت یازدهم حمایتها و کمکهای بسیار متنوعی به جامعه عرضه داشته که این خدمات  به صورت گسترده و اثرگذار بویژه در مناطق نفتخیز کشور اجرا شده است.

وی، ورود به بازارهای جهانی صنعت نفت و گاز و آماده کردن فضای سرمایه گذاری را لازمه اجرای مسئولیت اجتماعی در پروژه ها دانست و گفت: اجرای CSR هزینه نیست، بلکه یک سرمایه است.

دبیر همایش اظهار کرد: در دولت یازدهم با حمایت مقام عالی وزارت کمیته ای تحت عنوان مسئولیت اجتماعی در گستره صنعت شکل گرفت تا ارتباط با پیامدهای صنعتی در این کمیته مطرح شود.

طالبیان افزود: این همایش با سه ویژگی برگزار می شود، از جمله فراگیر بودن این همایش در صنعت نفت با مشارکت و همکاری چهار شرکت اصلی دستگاههای دولتی، مدیران ارشد و ستادی وزارت نفت، حضور ذینفعان از جمله همکاران صنعت نفت، فعالان محیط زیست و کارشناسان بهداشت و HSE و تلاقی اندیشه ها در حوزه اقتصادی، اجتماعی،سیاسی، فرهنگی و مدیریتی در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

مشاور اجتماعی وزیر نفت گفت: در این همایش هفت پنل با مدیریت رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا منوچهری، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و تولید، یوسف جوادی نیا، مدیر کل پژوهش وزارت نفت، سعید معیدفر، مشاور اجتماعی وزیر مسکن، راه و شهرسازی حبیب الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، فاطمه تندگویان، مشاور وزیر نفت در امور بانوان و علیمحمد گودرزی، مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می شود.

این همایش با مدیریت سه شورای سیاستگذاری، شورای علمی و کمیته اجرایی مدیریت در حال برگزاری است.

کد خبر 260979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =