نفت فلات قاره از شرکتهای دانش‌بنیان داخلی حمایت می کند

شرکت نفت فلات قاره ایران از شرکتهای دانش بنیان داخلی فعال در حوزه دریایی حمایت می کند.

به گزارش شانا، نمایندگان شرکتهای دانش بنیان داخلی فعال در حوزه دریایی در نشست مشترکی با نمایندگان شرکت نفت فلات قاره ایران که به همت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، دستاوردها و توانمندیهای خود را معرفی کردند.

در این جلسه که عصر روز دوشنبه (10 خردادماه) برگزار شد، شرکتهای دانش بنیان داخلی فعال در زمینه‌های سیستم‌ها و نرم‌افزارهای دریایی، مخازن ذخیره‌سازی نفت خام، تولید اسکیمر، سیستم‌های نگهداری و تعمیرات کشتی، نقشه‌برداری دریایی، تولید مواد شیمیایی، ربات‌های صنعتی و ... در مورد فعالیت‌ها و محصولات خود توضیح دادند.

جمال سرشتی، رئیس عملیات دریایی شرکت نفت فلات قاره ایران در این نشست به بیان شرح مختصری از تاریخچه و فعالیت‌های این شرکت در خلیج فارس پرداخت و گفت: با توجه به محدوده جغرافیایی شرکت نفت فلات قاره ایران، استفاده از دانش و تکنولوژی روز در استخراج نفت دریایی ایران بسیار ضروری است، به طوری که این شرکت همواره به عنوان یکی از پیشگامان بهره‌برداری از فناوری‌های روز دنیا همچون پمپ‌های درون‌چاهی و ... مطرح بوده است.

وی افزود: یکی از اهداف و ماموریت‌های شرکت نفت فلات قاره ایران، حمایت از شرکت‌های داخلی و کمک به توانمندسازی آنان است و بر این اساس، همواره سعی شده تا حد امکان از محصولات و خدمات این شرکت‌ها استفاده شود.

سرشتی گفت: برگزاری جلسه با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، اقدامی موثر و مثبت برای آشنایی هرچه بیشتر با این شرکت‌ها و استفاده از توانمندی آنان است.

در این جلسه همچنین چند تن از کارشناسان شرکت نفت فلات قاره ایران به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداخته و نیازمندی‌های این شرکت در زمینه‌های مختلف را شرح دادند.

معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با هدف توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، اقدام به برگزاری جلساتی در شرکت‌های مختلف می کند.

کد خبر 261964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =