مناطق نفتخیز جنوب دوره های هدفمند آموزش ایمنی برگزار می کند

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست مناطق نفتخیزجنوب از برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی با هدف افزایش آگاهیهای ایمنی کارکنان خبر داد.

به گزارش شانا، علی صفی خانی، با اشاره به آمادگی دائم آتش نشانان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، تصریح کرد: همواره مانورها و دوره های آموزشی در برنامه کاری آتش نشانان این شرکت قرار دارد. 

وی درباره برنامه های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای افزایش توانایی نیروهای اچ اس ای، افزود: برگزاری دوره های آموزشی مختص آتش نشانان از بهمن پارسال در مرکز آموزش فنون اهواز با بهره گیری از استادهای مجرب آغاز شد.

بر پایه گزارش شرکت ملی نفت ایران، صفی خانی افزود: ۶۰۰ آتش نشان تحت پوشش برگزاری این دوره ها قرار دارند و تا پایان امسال آموزش آکادمیک و تکنیکال همه این افراد به پایان می رسد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفتخیر جنوب با تاکید بر باتجربه بودن آتش نشانان این شرکت، بیان کرد: آتش نشانان ما در گذشته نیز دوره های آموزشی لازم را گذرانده اند و مهارت و تجربه کافی دارند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش آگاهی های ایمنی کارکنان، گفت: معتقدیم آموزش نقش موثری در کارکرد صحیح قشری که با خطرهای بسیاری روبروست، دارد و برنامه داریم برنامه های آموزشی مناسبی برای این افراد برگزار کنیم. 

کد خبر 264884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =