آزادگان شاغل در وزارت نفت قدردانی شدند

قدردانی از آزادگان سرفراز شاغل در وزارت نفت، دستور جلسه ویژه نشست امروز (یکشنبه، 24 مردادماه) هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران بود.

به گزارش خبرنگار شانا، هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران همزمان با ایام بازگشت آزادگان سرافراز دفاع مقدس به میهن اسلامی مان، امروز (یکشنبه، 24 مردادماه) میزبان 35 نفر از آزادگان شاغل در ستاد وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران به نمایندگی از هزار و 234 آزاده شاغل در این وزارتخانه بود.

بر پایه این گزارش، نمایندگان آزادگان شاغل در وزارت نفت با استقبال بیژن زنگنه، وزیر نفت در جلسه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران حاضر شدند و در نشستی صمیمانه با حضور مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، به بیان خاطراتی از سالهای اسارت خود در زندانهای رژیم بعثی عراق پرداختند.

 علی کاردر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این نشست با قدردانی از ایثارگریهای رزمندگان انقلاب اسلامی و به ویژه آزادگان سرافراز کشورمان، گفت: باید برای حفظ و انتقال ارزشها به نسلهای آینده تلاش کنیم.

وی افزود: درک و لمس آنچه بر آزادگان کشور در دوران اسارت گذشته است، برای آنان که تجربه ای از اسارت ندارند، کار آسانی نیست و بی تردید آزادگان میهن مان تنها به مدد ایمان قوی خود توانستند مصائب اسارت را پشت سر بگذارند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به این که برای لطمه ندیدن ایمان، باید به شدت از آن مراقبت کرد، از آزادگان حاضر در جلسه به دلیل یادآوری خاطرات سالهای دفاع مقدس قدردانی کرد.

ناصر خالقی، مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران که خود سابقه 10 سال اسارت را در پرونده دارد نیز در این نشست با اشاره به این که سنت حسنه قدردانی از آزادگان شاغل در وزارت نفت چندسالی است برگزار می شود، از همراهی مسئولان وزارت نفت در ارائه خدمات به ایثارگران و خانواده های معزز ایشان قدردانی کرد.

جعفر مدنی زادگان، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران نیز در سخنانی، با بیان این که هم اکنون 29 هزار ایثارگر در وزارت نفت مشغول به کار هستند، اظهار داشت: از این میان، هزار و 234 آزاده در این وزارتخانه فعالیت می کنند که 35 نفر از این آزادگان به نمایندگی از دیگر عزیزان آزاده در این نشست حضور دارند.

وی گفت: بی شک امنیت امروز کشور در فضای پرآشوب فعلی جهان، مرهون ایثارگریهای رزمندگان انقلاب اسلامی است.

 

 

کد خبر 266910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =