تاثیر مثبت پتروشیمی آبادان بر ارزش معاملات بورس تهران

نمادهای سپنتا، قند قزوین، پتروشیمی آبادان، آهنگری تراکتورسازی ایران، شکر شاهرود، ریخته گری تراکتورسازی ایران و قند پیرانشهر از جمله نمادهایی بودند که امروز باعث رشد حجم و ارزش معاملات در بورس تهران شدند.

به گزارش شانا، سهامداران بورس تهران در معاملات امروز(یکشنبه، هفتم شهریورماه) بیش از یک میلیارد و 26 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 2 هزار و 361 میلیارد ریال در 60 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

در این روز بیشترین حجم و ارزش معاملات متعلق به سه گروه خودرو ، سرمایه گذاری ها و محصولات فلزی بود. این سه گروه با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

در جریان معاملات روز جاری شاخص کل بورس متاثر از افت قیمت نمادهای فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، سایپا، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، چادرملو و پالایش نفت اصفهان ،444 واحد افت کرد و به عدد 77هزار و 313 واحد رسید. این در حالی بود که نماد مخابرات با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص مانع افت بیشتر این متغیر شد.

شاخص های بازار اول و دوم  در این روز نیز منفی شدند؛ به این ترتیب این دو شاخص 335 و 826 واحد پایین آمدند.

نمادهای سپنتا، قند قزوین، پتروشیمی آبادان، آهنگر ی تراکتورسازی ایران، شکر شاهرود، ریخته گری تراکتورسازی ایران و قند پیرانشهر از جمله نمادهایی بودند که امروز سبب رشد حجم و ارزش معاملات در بورس تهران شدند.

کد خبر 267935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =