اعتبار طرح های گازرسانی به 2 شهر کهگیلویه و بویراحمد تامین شد

طرح های گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد با 500 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.

به گزارش شانا، هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: موقعیت جغرافیایی، صعب العبور و سخت گذر بودن برخی مناطق سبب شده که روند گازرسانی به این مناطق به کندی انجام شود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: لوله کشی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک نیز از جمله مناطق بسیارسخت‌گذر به شمار می آیند که خوشبختانه طرح گازرسانی به آن ها آغاز شده است.
 
وی با بیان این که این شهرها با جمعیت بیش از 6 هزار خانوار در 70 کیلومتری شهر دهدشت واقع شده اند، افزود: فاز نخست طرح گازرسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی در سال 94 آغاز شد که با بهره برداری از این طرح 105 روستای مسیر، از مزایای گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
 
صیدالی با بیان این که فاز نخست طرح گازرسانی به این دو شهر، 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تاکنون 70 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده است و در سه سال آینده شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تعداد طرح های در دست اجرای شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر 13 مورد است که 15 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
 
وی افزود: از مجموع 634 روستای بالای 20 خانوار استان تاکنون به 460 روستا گازرسانی شده و طرح های گازرسانی به 101 روستا نیز در دستور کار است.
کد خبر 269230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =