علمک‌گذاری شهر قلعه‌رئیسی هفته آینده تکمیل می‌شود

رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه گفت: پیمانکار علمک‌گذاری شهر قلعه‌رئیسی در شهرستان کهگیلویه، هفته آینده عملیات علمک‌گذاری در این شهر را تکمیل می‌کند.

به گزارش شانا، در پی انتشار خبری در خبرگزاری فارس با عنوان «سرگردانی از وضعیت علمک‌گذاری تا انشعاب گاز در قلعه‌رئیسی»، سید مسلم اکوانیان، رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه در پاسخ به این خبر اعلام کرد: ما از روحیه مطالبه‌گری در برابر مشکلات استقبال و قدردانی می‌کنیم، اما باید گفت گازرسانی به دو منطقه چاروسا و دیشموک از پروژه‌های بزرگ استان بود که با حجم بالای فشار کار نیاز است پروژه در مقطع‌های مختلف تکمیل شود.

وی افزود: پس از تکمیل گازرسانی، عملیات علمک‌گذاری در سطح شهرهای قلعه‌رئیسی و دیشموک آغاز و پیمانکاران آن مشخص شدند که انتخاب چند پیمانکار نشان‌دهنده سرعت تکمیل شدن طرح بود.

رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه عملیات علمک‌گذاری در شهر قلعه‌رئیسی پیش از سال 98 آغاز شد، اظهار کرد: با آغاز عملیات علمک‌گذاری در شهر قلعه‌رئیسی پیش از آغاز سال 98، بیش از 300 علمک نصب و عملیات نصب کنتور نیز آغاز شد، همچنین نصب باقیمانده علمک‌ها به بعد از سال 98 موکول شد.

اکوانیان با اعلام اینکه شهر قلعه‌رئیسی از حدود 800 مشترک گاز برخوردار است، ادامه داد: نصب علمک در کوچه‌ها و منازلی که جا مانده از علمک‌گذاری هستند از هفته آینده آغاز خواهد شد. افزون بر این تلاش می‌کنیم پیمانکار کوچه‌هایی که هنوز انشعاب اصلی گاز از آنها عبور نکرده است و دیگر مناطق شهر را نیز مشخص کنیم.

کد خبر 289137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =