اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به 2 شهر کهگیلویه و بویراحمد

طرح های گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد با ٥٠٠ میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.

به گزارش شانا، هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، در این باره گفت: موقعیت جغرافیایی استان و سخت گذر بودن برخی مناطق سبب شده است که روند گازرسانی به این مناطق به کندی انجام شود. 
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: لوله کشی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک از مسیرهای بسیار سخت‌گذر بوده که خوشبختانه عملیات اجرایی گازرسانی به این مناطق آغاز شده است.
 
وی از اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک خبر داد و گفت: این شهرها با جمعیت بیش از 6 هزار خانوار در 70 کیلومتری شهر دهدشت واقع شده اند.
 
صیدالی ادامه داد: فاز نخست طرح گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی در سال 94 آغاز و با اجرای این طرح 105 روستای مسیر این طرح از مزایای گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
 
وی با بیان این که فاز نخست پروژه گازرسانی به دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک، هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: تاکنون 70 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان این که پیگیر جذب اعتبارات این پروژه هستیم، عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار، این طرح در سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
 
صیدالی افزود: از مجموع ٦٣٤ روستای بالای ٢٠ خانوار استان تاکنون به ٤٦٠ روستا گازرسانی شده و طرح های گازرسانی به ١٠١ روستا نیز در دستور کار است.
کد خبر 270502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =