گازرسانی به توسعه زیرساخت‌ها برای ایجاد اشتغال کمک می‌کند

وزیر دادگستری در مراسم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان لرستان، اجرای طرح‌های گازرسانی را سبب توسعه زیرساخت‌ها برای ایجاد اشتغال عنوان کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، طرح گازرسانی به شهر درب‌گنبد و روستای تنگ قلعه بخش مرکزی شهرستان کوهدشت استان لرستان در آیینی با حضور سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری، الهیار ملکشاهی، رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان شرکت گاز استان آغاز شد. 

در این آیین، وزیر دادگستری، توسعه گازرسانی به نقاط دورافتاده کشور را یکی از بزرگ‌ترین افتخارات دولت دوازدهم برشمرد و گفت: استفاده صحیح از منابع، لازمه توسعه و آبادانی کشور است.

وی افزود: گازرسانی به شهر درب گنبد با بیش از 50 میلیارد ریال هزینه موجب بهره‌مندی 700 خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی شد. اکنون، تلاش دولت، توسعه زیرساخت‌ها برای ایجاد اشتغال است که این کار با کمک مردم و با استفاده از ظرفیت‌های استان لرستان امکان‌پذیر می‌شود.

همچنین، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان با بیان این‌که در هفته دولت امسال، 204 روستا در استان لرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، از خدمات شرکت ملی گاز قدردانی کرد و گفت: همزمان با هفته دولت، گازرسانی به 31 روستای استان با هدف بهره‌مندی یک‌هزار  و 300  خانوار آغاز شده که برای گازرسانی به این تعداد روستا حدود 80 میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

کد خبر 284473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =