بزرگترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:بی تردید بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است.

به گزارش شانا، سید پیروز موسوی در پیام گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگین تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

وی اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگین تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

به گفته موسوی، این یادگار ارزشمند، فصلی درخشان و ماندگار از کتاب تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و حماسه ای سترگ است که خدا محوری، خوداتکایی و پویایی را برای نسل های آینده به ارمغان آورد و فرصتی ارزشمند فراهم نمود تا ملت قهرمان ایران اسلامی همواره یاد و خاطره رادمردان عرصه جهاد و استقامت را در حافظه تاریخی خود تثبیت نمایند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: بی تردید بزرگترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است که در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گرانبهای حاصل از خون هزاران شهید گلگون کفن با عشق به وصل الهی حاصل آمد.

وی افزود: بر خود لازم می دانیم در سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شهدا و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده  و در جهت  آرمان های  بلند شهدا  و ارزش های  الهی و تمامیت ارضی کشور از پای ننشینیم و نسل جدید را با تفکرات شهدا و ارزشهای دفاع مقدس آشنا کنیم.

موسوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای عزیزی که برای حفاظت و حراست از جزیره خارک، نماد استقامت و پایداری، جان شیرین خود را هدیه کردند و ادای احترام به مقام شامخ آن عزیزان، خاطر نشان کرد: فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران و خانواده محترم آن عزیزان به خصوص حماسه سازان و ایثارگران پرافتخار این شرکت، تبریک عرض کرده و عزت و سربلندی تمامی عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت کنیم.

وی، موفقیت روز افزون همگان را در پیمودن راه و سیره شهدا، با بهره گیری از آرمان های قدسی حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

کد خبر 269526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =