آریا ساسول نمره برتر ارزیابی اچ‌اس‌یی را دریافت کرد

شرکت پلیمر آریا ساسول به دلیل کسب نمره برتر در ارزیابی اچ‌اس‌یی ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، لوح سپاس دریافت کرد.

به گزارش شانا، شرکت پلیمر آریا ساسول به دلیل کسب نمره برتر در ارزیابی اچ‌اس‌یی ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و در گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی موفق به دریافت لوح سپاس شد.

این مراسم که با حضور جمعی از مقام‌های کشوری و لشکری از جمله سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل و مدیریت بحران کشور در منطقه ویژه اقتصادی پارس برگزار شد، امیر حسین بحرینی، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول موفق به دریافت لوح سپاس شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل و مدیریت بحران کشور، در این مراسم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را موتور محرک اقتصادی کشور دانست و گفت: رشد و توسعه کشور در گرو بهره‌برداری از فازهای گازی و تولید ارزش افزوده حاصل از ایجاد صنایع پایین دستی در این منطقه است.

سردار جلالی ظرفیت‌های این منطقه در ایجاد فرصت و تهدید را ٢ روی یک سکه دانست و افزود: لازم است متناسب با تهدیدهای موجود، نحوه مواجهه با آن، آمادگی نیروها، تجهیزات و قدرت بازدارندگی، پیش بینی‌های لازم انجام شود تا بتوانیم در زمان وقوع حوادث  آن را به نحو صحیح مدیریت و اجرا کنیم.

وی، تعیین فرمانده ارشد اچ‌ اس‌ یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مناطق جنوب کشور را از مصوبات شورای عالی امنیت ملی اعلام و تاکید کرد: پایش منظم تهدیدها و تغییرات شاخص‌های آن، مدیریت منابع و تجهیزات مقابله با بحران از جمله وظایف مهم فرمانده ارشد اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه است.

شایان یادآوری است که در این مراسم، مدیرعامل مجتمع پلیمر آریا ساسول، رئیس اچ‌اس‌یی مجتمع پلیمر آریا ساسول، مدیر پالایشگاه سوم گاز پارس جنوبی، رئیس اچ‌اس‌یی پالایشگاه سوم گاز پارس جنوبی، مدیر توسعه فاز 19 شرکت نفت و گاز پارس، رئیس اچ‌اس‌یی طرح توسعه فاز 19، مدیرعامل شرکت پارس پلاستیک جم و مسئول اچ اس یی شرکت پارس پلاستیک جم به عنوان شرکت‌های برتر در حوزه اچ‌اس‌یی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس معرفی شدند.

کد خبر 270337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =