۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
  • کد خبر: 270802
سبد مصرفی سوخت پاک در ارومیه به 36 درصد رسید

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه اعلام کرد: منطقه ارومیه با اقدام‎های زیربنایی مطلوب، سبد مصرفی سوخت پاک را به بیش از 36 درصد افزایش داد.

احمد مجرد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شانا اعلام کرد: منطقه ارومیه با اقدام‌های زیربنایی مطلوب در توسعه و تجهیز جایگاه‎های سی ان جی و فعالیت شبانه روزی و بدون تعطیلی جایگاه‎های توانسته سبد مصرفی سوخت پاک خود را به بیش از 36.3 درصد افزایش دهد که در مقایسه با کل کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به این که نسبت مصرف روزانه سی ان جی به بنزین در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی 800 هزار لیتر به یک میلیون و400 هزار لیتر است، افزود: این نسبت در کل کشور حدود 20 به 72 میلیون لیتر است.

به گزارش شانا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه کشور، واقع در شمال غربی ایران شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی ۲۵۰ کیلومتر دارای پنج ناحیه، سه انبار نفت به ترتیب انبار نفت مرکزی ارومیه به ظرفیت ۱۰۰ میلیون لیتر، انبار نفت خوی به ظرفیت ۵۶ میلیون لیتر و انبار نفت ماکو به ظرفیت ۱۰ میلیون لیتر است.

مرکز سوختگیری هواپیمایی ارومیه به ظرفیت ۱,۵ میلیون لیتر و سوختگیری هواپیمایی خوی به ظرفیت ۱۸۲ هزار لیتر و با دارا بودن تعداد ۸۵ باب جایگاه اختصاصی تک منظوره و دومنظوره اختصاصی ۳۵ باب جایگاه تک منظوره  CNG سی ان جی  ، ۳۳ باب جایگاه دومنظوره CNG ، ۲۸ باب فروشندگی محور و ۴۷۹ باب فروشندگی شهری و روستایی در مجموع با ظرفیت ذخیره سازی ۱۵۳ میلیون لیتر فرآورده های اصلی فعالیت می کند.

کد خبر 270802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =