نیروی زمینی و پتروشیمی بندرامام در تالار آزادی به مصاف هم می روند

سرپرست تیم بسکتبال نیروی زمینی خبر برگزاری دیدار تیمش برابر پتروشیمی بندرامام را در تالار بسکتبال آزادی تأیید کرد.

سیف‌الله حیدرپور به خبرنگار شانا گفت: طبق نظر و رأی فدراسیون بسکتبال دیدار تیم‌های بسکتبال نیروی زمینی و پتروشیمی بندرامام  از هفته سوم سوپرلیگ بسکتبال ایران، در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد. 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا میزبانی رقابت‌های لیگ برتر از سالن فتح نیروی زمینی گرفته شد؟ توضیح داد:  سال گذشته نمایندگان فدراسیون به سالن ما آمدند و از نور سالن و حلقه‌ها ایراد گرفتند. ما هم امسال این مشکلات را برطرف کردیم. سالن فتح نور مناسبی دارد و حلقه‌های خارجی هم به جای حلقه‌های پارسال در سالن تعبیه کردیم. گذشته از این‌ها ما جایگاه Vip  و جایگاه خبرنگاران را هم به این سالن افزودیم و نصب اسکوربورد و سیستم صوتی از دیگر اقدامات ما بود. به هرحال علی توفیق، دبیر فدراسیون بسکتبال در بازدید خود کف‌پوش سالن را مناسب برگزاری بازی‌های لیگ بسکتبال ندانست. 

سرپرست تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران ادامه داد: باید این را بگویم که در همین سالن، رقابت‌های لیگ برتر هندبال و لیگ برتر فوتسال کشور برگزار می‌شود. چطور فدراسیون‌های هندبال و فوتبال کف‌پوش این سالن را تأیید کردند اما فدراسیون بسکتبال نظر دیگری دارد؟ 

حیدرپور با تاکید بر اینکه باشگاه نیروی زمینی ارتش تابع تصمیمات فدراسیون بسکتبال است، افزود: به هرحال فردا دیدار ما برابر پتروشیمی بندرامام در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد. ما حدود 400 میلیون تومان برای تجهیز سالن فتح هزینه کردیم و سالن خوبی به فدراسیون بسکتبال دادیم اما فرصت میزبانی در سالن فتح از ما گرفته شد. 

دیدار تیم‌های بسکتبال نیروی زمینی تهران و پتروشیمی بندرامام ساعت 16 فردا دوشنبه 17 آبان در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار خواهد شد. 
کد خبر 272414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =