معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت منصوب شد

بیژن زنگنه با صدور حکمی معاون جدید خود را در امور مهندسی، پژوهش و فناوری منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، وزیر نفت با صدور حکمی حبیب الله بیطرف را به عنوان معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری خود منصوب کرد.

در متن حکم وزیر نفت خطاب به حبیب الله بیطرف آمده است: «نظر به مراتب تعهد و تجارب دراز مدت و موفق مدیریتی جنابعالی در حوزه مهندسی، بدینوسیله به عنوان معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهش و فناوری منصوب می‌شوید.

با توجه به اهمیت وظایف این معاونت، انتظار دارد که با جلب همکاری شرکت‎های عملیاتی تابعه، نسبت به انجام برنامه‎های ابلاغی به آن معاونت، بویژه در تسهیل روابط با دانشگاه‎ها در اجرای قراردادهای پژوهشی مربوط به بخش‎های بالادستی و پایین دستی نفت و نیز تسریع در ساخت داخل 10 خانواده کالاهای مهم مورد نیاز صنعت نفت، اهتمام جدی مبذول فرمایید.

از خداوند قادر متعال برای جنابعالی در انجام این مسئولیت توفیق مسئلت می‌کند.»

به گزارش شانا، بیطرف، وزیر پیشین نیرو در سال‎های 1376 تا 1384 بود و پیش از این رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بوده است.

حبیب الله بیطرف تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد راه و ساختمان از دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال 1365 به پایان رسانده است.

وی از فعالان دانشجویی در پیش و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بوده است.

بیطرف سابقه مدیریتی چهارساله در سمت استانداری، پنج سال در سمت معاون وزیر نیرو و هشت سال وزیر نیرو در دولت‎های هفتم و هشتم جمهوری اسلامی را در کارنامه خود دارد.

وی ضمن انجام فعالیت‎های آموزشی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه، نقش موثری در توسعه آموزش‎های علمی-کاربردی در سطح ملی و دستگاهی داشته است و بیش از هشت سال هم به عنوان مشاور پژوهشگاه نیرو در راهبری فعالیت‎های پژوهشی و همچنین اکتساب و توسعه فناوری‎های جدید و ساخت داخل محصولات جدید صنعتی در حوزه برق و انرژی ایفای نقش کرده است.

سوابق اجرایی بیطرف در اجرای پروژه‎های بزرگ ملی مانند طرح سد و نیروگاه آبی کارون 3 و اجرای ضوابط فنی و مقررات نظام فنی و اجرایی کشور در حوزه مدیریت پروژه‎های دولت و همچنین حضور 2 دوره در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و عضویت کنونی در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور سبب کسب تجارب ارزشمندی برای وی در حوزه‎های نظام فنی و اجرایی کشور و نظام مهندسی و کنترل ساختمان شده است.

کد خبر 275085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =