پارس جنوبی، نماد تحقق اقتصاد مقاومتی است

220 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در بیانیه‌ای که امروز در صحن علنی مجلس خوانده شد، ضمن قدردانی از فعالیت‌های دولت برای افتتاح فازهای جدید پارس جنوبی، این رویداد را نماد تحقق اقتصاد مقاومتی و در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری دانستند.

به گزارش شانا، علی اصغر یوسف نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 30 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از 220 نفر از نمایندگان را برای تقدیر و تشکر از دولت برای افتتاح فازهای جدید پارس جنوبی را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: افتتاح همزمان 6 فاز توسعه میدان عظیم گازی پارس جنوبی، شروع بهره‌برداری از لایه نفتی این میدان و 4 طرح پتروشیمی در تاریخ 27 فروردین ماه 1396 با سرمایه گذاری قریب به 20 میلیارد دلار، برگ افتخار زرینی برای جمهوری اسلامی ایران و موید کارآمدی و توانمندی نظام در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های ستمگرانه علیه صنعت نفت کشور است.

امروز مجموعه پارس جنوبی به عنوان بهترین نماد تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر تارک نظام می‌درخشد. پیگیری سرسختانه برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در برداشت شایسته و منصفانه از میدان‌های مشترک در این دولت با بهره‌برداری از 11 فاز پارس جنوبی به خوبی محقق شده است.

فعالیت تحسین برانگیز شرکت‌های پیمانکاری و سازندگان اداری در اجرای طرح‌های توسعه میدان همراه با تکمیل زنجیره ارزش با احداث همزمان طرح‌های پتروشیمی از مصادیق رویکردهای تولید درون‌زا، برون‌گرا و دانش بنیان است.

ما نمایندگان ملت ایران این موفقیت و افتخار بزرگ را به محضر ملت، مقام معظم رهبری، ملت، خانواده ایثارگران و شهدا، رئیس جمهوری، دولت و همه دست اندرکاران طرح‌های عظیم پارس جنوبی در بخش‌های مختلف گاز، نفت و پتروشیمی تبریک می‌گوییم و امیدواریم در سایه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال شاهد شکوفایی بیشتر تولیدکنندگان این حوزه باشیم.

برای مشاهده متن بیانیه 220 تن از نمایندگان که در صحن علنی مجلس قرائت شده است روی این لینک کلیک کنید.

کد خبر 276366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =