اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت تحقق یافته است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وزارت نفت بدون سر دادن شعارهای تبلیغاتی در پی توسعه صنعت نفت و گاز و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش شانا، شهباز حسن پور بیگلری، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به پروژه‌های عظیم پارس جنوبی که هفته گذشته توسط رئیس جمهوری افتتاح شد اشاره کرد و گفت: افتتاح طرح‌های پارس جنوبی نشانگر تلاش عظیم وزارت نفت در طول دولت یازدهم است، چنین دستاوردی نشان داد که این وزارتخانه بدون سر دادن شعارهای تبلیغاتی در پی توسعه صنعت نفت و گاز کشور است.

وی افزود: افتتاح فازهای 17 و 18، 19، 20 و 21 پارس جنوبی که در تاریخ صنعت نفت ایران بی‌سابقه بود، بیانگر تحقق اقتصاد مقاومتی است، وزارت نفت با تکیه بر توان داخلی طی چند روز آینده با افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس کشور را از واردات بنزین بی‌نیاز می‌کند که چنین دستاوردی نیز در این دولت، عظیم و تاریخی قلمداد می‌شود.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس تصریح کرد: فعالیت‌های مهندس زنگنه، وزیر نفت طی چهار سال گذشته دولت تدبیر و امید ستودنی است، وی چهره‌ای ملی و جهانی در عرصه صنعت نفت ایران به شمار می‎آید.

کد خبر 276415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =