پاسخ وزارت نفت به اظهارات نماینده ملایر در مورد پرداخت حقوق کارکنان صنعت نفت

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی گفته‎های نماینده ملایر در مجلس در باره واریز مبالغی به حساب کارکنان رسمی و قراردادی صنعت نفت، نکاتی به آگاهی می رساند.

به گزارش شانا، در پی اظهارات آقای احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس، مبنی بر این‌که وزارت نفت در آستانه انتخابات مبالغی تا سقف چهار میلیون تومان به حساب کارکنان رسمی و قراردادی خود واریز کرده است، نکاتی به آگاهی می‌رساند.

پیش از هر سخنی لازم است تعجب و شگفتی خود را از این اظهارات ابراز کنیم، گویا آقایان فراموش کرده اند که در روزهای پایانی ماه به سر می‌بریم و علی القاعده حقوق و مزایای قانونی کارکنان در همه دستگاه‌ها باید در همین ایام پرداخت شود.

بنابراین از کسانی که با طرح ادعاهای مشابه سعی دارند پرداخت حق و حقوق کارکنان صنعت نفت را اقدامی تبلیغاتی و انتخاباتی تعبیر کنند می خواهیم سری به تقویم بزنند تا برایشان روشن شود که به روزهای پایانی ماه رسیده ایم یعنی همان روزهایی که بنابر عرف جاری  از زمان پیدایش نظام اداری در سراسر جهان حقوق و مزایا پرداخت می شود.

پرسش این است که کسانی که چنین تهمت‌هایی به وزارت نفت وارد می‌کنند خودشان از دستگاهی که در آن شاغل هستند در چه تاریخی حقوق و دستمزد دریافت می‌کنند.

شایان ذکر است همه پرداخت‌ها به پرسنل صنعت نفت در این ایام براساس رویه‌های قانونی و جاری و مطابق سنوات گذشته بوده است.

کد خبر 276887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =