مذاکره برای راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت در تهران

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مذاکره بین شرکت‌های برند و شهرداری برای راه اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت در تهران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از ایسنا، منصور ریاحی با بیان این‌که یکی از مشکلات شهرهای بزرگ از جمله تهران برای راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت گران بودن زمین است، اظهار کرد: برای این مشکل راهکارهای مختلفی در نظر گرفته شده که یکی از این راهکارها راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت است.

وی ادامه داد: سناریوی احداث و راه اندازی جایگاه‌های کوچک سوخت در اصفهان و قم اجرا شده و چند شهر دیگر از جمله تبریز و مشهد نیز از این طرح استقبال کرده‌اند. برای اجرای این طرح شرکت‌های برند وارد می‎شوند و جایگاه‌های کوچک سوخت را با همکاری شهرداری‌ها راه‌اندازی می‌کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران، البته صلاحیت شرکت‌های برند از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تایید می‌شود و مکانی که جایگاه‌های کوچک باید ساخته شوند از سوی این شرکت تعیین و تایید خواهد شد.

ریاحی درباره راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک عرضه سوخت در تهران نیز گفت: برای راه‌اندازی جایگاه‌های کوچک عرضه سوخت یک تا دو شرکت برند با شهرداری وارد مذاکره شده‌اند و چنانچه شهرداری‌ها با این موضوع موافقت کنند در تهران هم شاهد افتتاح این جایگاه‌ها خواهیم بود.

کد خبر 277065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =