نظام نامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت ابلاغ شد

نخستین نشست شورای سیاست گذاری جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت با محوریت ابلاغ نظام‌نامه این جایزه برگزار شد.

به گزارش شانا، به استناد اسناد و تکالیف بالادستی به‎ویژه قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، نظام نامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت که برآیند کار کارشناسی متخصصان ستاد و چهار شرکت اصلی و الگوبرداری از مدل‌ها و استانداردهای معتبر بین المللی است، به منظور پیاده سازی و گسترش فرهنگ سرآمدی و بهبود مستمر در مجموعه صنعت نفت، از طرف وزیر نفت به مدیران عامل چهار شرکت اصلی، معاونان و مدیران کل و روسای واحدهای مستقل ستادی ابلاغ شد.

اعضای شورای سیاست گذاری جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت شامل حبیب الله، بیطرف، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و رئیس شورا، کریم سلحشور، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، حمیدرضا عراقی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، علی کاردر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، عباس کاظمی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و مرضیه شاهدایی، معاون وزیر مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی می‌شود.

بر همین اساس نخستین نشست شورای سیاست گذاری جایزه روز یکم خردادماه در محل سالن نشست‌های هیئت مدیره برگزار و ضمن ارائه گزارش از اقدام‌های انجام شده، به برنامه های آینده و اقدامات ضروری پرداخته شد.

مطابق با برنامه زمان، نخستین دوره جایزه که در این نشست به تصویب رسید، برگزاری جشن پایانی نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در نیمه نخست اسفندماه 96 خواهد بود.

همچنین شورای سیاست گذاری برای تامین نیروهای متخصص مورد نیاز، مصوب کرد که به مدت پنج سال و هرسال حداقل 20 نفر، دوره‌های آموزشی معتبر بین المللی تربیت ارزیاب مطابق مدل EFQM، را بگذرانند تا صنعت نفت از این نظر به خودکفایی برسد.

افزون بر این دبیر جایزه موظف شده است تا اقدام‌های لازم به منظور ثبت جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در فهرست جوایز مورد تائید بنیاد مدیریت کیفیت اروپا و دیگر نهادهای معتبر بین المللی مرتبط را پیگیری کند.

در این نشست به پیشنهاد رئیس شورا و تصویب شورا، علیرضا اکبری به عنوان دبیر جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت منصوب شد.

در همین حال ادیب نیا از شرکت ملی گاز ایران، دژحسینی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، عباس زاده از شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز به عنوان دبیران جوایز و نیز شوراهای هماهنگی جوایز شرکت اصلی مربوطه معرفی و منصوب شدند.

کد خبر 277115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =