اهل رسانه چشم بینای جامعه در بیان کاستی‌ها و نمایش روشنی‌ها هستند

مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت در پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار، اهل رسانه را چشم بینای جامعه در بیان کاستی‌ها و نمایش روشنی‌ها دانست.

به گزارش شانا، متن پیام وزیر نفت به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

«آگاهی، در بلندای تاریخ، جوهره پیشرفت و تعالی جوامع و نیروی پیش‌راننده بشر به سوی توسعه بوده است. بی‌گمان، رسانه‌ها در مسیر آگاهی‌بخشی و تحولات شتابان جامعه‌شناسی سهمی به‌سزا داشته‌اند و این نقش‌آفرینی زمانی اهمیت مضاعف می‌یابد که علاوه بر اطلاع‌رسانی، کارکرد نظارتی می‌یابد و اهل رسانه را به چشم بینای جامعه در بیان کاستی‌ها و نمایش روشنی‌ها تبدیل می‌کند.

آن‌چه رسانه‌های قدرتمند، خبرنگاران و نویسندگان ژرف‌اندیش و منصف به مردمان انتقال می‌دهند، سبب‌ساز آگاهی جمعی، مایه انسجام و مانع از هم‌گسیختگی اجتماعی می‌شود و از همین روی اهل خبر و رسانه شایسته قدر و منزلتی ویژه‌اند.

اعتقاد راسخ دارم که نویسندگان و خبرنگاران پرتلاش رسانه‌ها به ویژه در سال‌های اخیر سهم و نقش موثری در انعکاس دستاوردها و بیان واقعیت‌های صنعت نفت داشته‌اند. وظیفه خود می‌دانم ضمن قدردانی و سپاس از این زحمات خالصانه و بی‌شائبه فرا رسیدن روز خبرنگار را به خانواده بزرگ رسانه‌ای کشور تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه خبرنگاران و نویسندگان کشور آرزوی توفیق و سربلندی نمایم.»

کد خبر 278000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =