یک پایانه نفتی در بندر شهیدرجایی ساخته می‌شود

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ساخت پایانه نفتی در بندر شهید رجایی با جذب ۱۶۰ میلیارد تومان سرمایه در مدت ۲ سال در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.

به گزارش شانا، محمد راستاد، معاون وزیر راه و شهرسازی، امروز (سه‌شنبه، چهارم مهرماه) در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، گفت: تعیین و تکلیف اپراتورهای فاز یک و 2 بندر شهید رجایی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی است که پس از ارزیابی‌های مورد نیاز با معرفی شرکت‌های اپراتوری، قراردادهای آن امضا می‌شود.

وی افزود: برای توسعه فاز سوم بندر شهید رجایی یک بسته حمایتی جذب سرمایه برای بخش خصوصی آماده شده تا در آینده نزدیک شاهد توسعه و پیشرفت این فاز باشیم.

راستاد تصریح کرد: توسعه محور شرق و ترانزیت کالا از بندر چابهار، مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در توسعه سواحل مکران و شرق کشور است، هم اکنون فاز یک بندر چابهار با ۸۵.۵ درصد پیشرفت فیزیکی پذیرای کشتی‌های بزرگ کانتینربر است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد: خوشبختانه مشکل مالی با پیمانکار بندر چابهار نداریم و امیدواریم تا چند ماه آینده شاهد تکمیل ۱۵ درصد باقیمانده طرح توسعه بندر چابهار باشیم.

کد خبر 278776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =