مهار فوران چاه 147 رگ سفید نتیجه تلاش کارکنان و مدیران وزارت نفت است

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اطفاء حریق چاه ١٤٧ رگ سفید حاصل تلاش کارکنان و کارشناسان وزارت نفت، مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری و مدیریت وزارت نفت بوده است.

به گزارش شانا، اسدالله قره خانی، با اشاره به مهار فوران چاه 147 رگ سفید گفت: این اطفاء حاصل تلاش کارکنان و کارشناسان وزارت نفت، مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری و مدیریت وزارت نفت بوده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کارشناسان وزارت نفت توانستند در موعدی که پیش بینی کرده بودند این آتش را خاموش کنند، افزود: این آتش سوزی در نوع خود نادر بوده است، زیرا تاکنون حوادث آتش سوزی طی سال‌های گذشته و حتی زمان جنگ تحمیلی در کشور و در منطقه رخ داده، اما هیچ کدام در عمق و شدت بالای فشار و حرارت و آتش به اندازه چاه رگ سفید نبوده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تلاش شبانه روزی صورت گرفت و از تمام اهرم‌ها و فناوری‎ها برای خاموش کردن آتش چاه 147 رگ سفید استفاده شد.

قره خانی عنوان کرد: با استمرار و ثبات شرایط کنونی و اطفاء آتش، کمیسیون انرژی و سامانه‎های بازرسی وارد می‌شوند تا میزان خسارات و دلایل وقوع آتش سوزی را برآورد کنند و کمیسیون بتواند گزارش جامعی از آتش سوزی در رگ سفید به صحن علنی مجلس ارائه دهد.

کد خبر 280489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =