مدیرعامل شرکت ملی نفت از مهارگران فوران چاه ۱۴۷ رگ‎سفید قدردانی کرد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با ارسال پیامی از تلاش‌های متخصصان صنعت نفت برای مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در پیام علی کاردر آمده است: «با تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسگری (ع)، بسیار خرسندم همزمان با میلاد فرخنده آن امام همام تلاش صادقانه و سخت کوشی شبانه روزی همکاران عزیز و گرانقدرمان در معاونت تولید، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران به بار نشست و یکی از سخت ترین و پیچیده ترین فوران های نفتی - گازی تاریخ صنعت نفت کشور به همت و کوشش فرزندان توانمند ایران عزیز مهار شد و موجب سربلندی و افتخار برای مجموعه عظیم صنعت نفت شد.

بدون شک این موفقیت بزرگ مرهون الطاف خداوند متعال و تلاش بی وقفه و موثر همه همکاران صدیق و دلسوز در تمامی سطوح بوده است. ضمن گرامیداشت مجدد یاد و خاطره همکاران در گذشته، این موفقیت ارزشمند را به یکایک شما عزیزان تبریک عرض می‎کنم و از زحمات خالصانه تمامی همکاران حاضر در صحنه عملیات قدردانی و تشکر کرده، از درگاه خداوند متعال برای ایشان و خانواده های گرانقدرشان تندرستی، شادکامی و توفیقات روزافزون آرزو می‎ کنم.»


کد خبر 280491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =