مهار چاه 147 رگ سفید سبب یاس و ناامیدی بدخواهان صنعت نفت می‌شود

جمعی از خانواده‎های شهدا و ایثارگران جنوب کشور در پیامی به مهارگران آتش چاه 147 رگ سفید اعلام کردند: بدون تردید این فتح و ظفر ماندگار در کنار دیگر موفقیت‌های بزرگ این صنعت معظم مایه شادی همه دلدادگان نظام مقدس و دلسوزان منافع ملی، و موجب یأس و ناامیدی بدخواهان صنعت و مقام پرستان خارج گودنشین خواهد شد.

به گزارش شانا، متن کامل این پیام در ادامه می‌آید:

بِسْمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحیمِ

و من یَتَوَکّلْ عَلَی اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ (طلاق آیه ٣)

السلام ای سخت‌کوشان،

السلام، فاتحان قله ایمان،

السلام، ای سلحشوران قامت استوار،

هیئت رزمندگان این دیار،

 ای شما بر کف نهاده جان، درود،

بر یلان کشور ایران درود

سلام و درود خدا بر غیور مردان نفت و حفاری، سلام خدا بر سلیمی و ارزانی.

در شب میلاد با سعادت یازدهمین حجت خداوند و سیزدهمین کشتی نجات حضرت امام حسن عسکری (ع) و در ایام پربرکت میلاد پیامبر صلح و دوستی حضرت عیسی مسیح (ع)، خبر فتح المبین عملیات اطفای حریق چاه 147 رگ سفید قلبمان را شاد، کام‌مان را شیرین و وجودمان را مالامال از حس غرور نمود، حلاوت این فتح عظیم گوارای وجودتان باد.

این پیروزی بزرگ که در سایه عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مدیریت و درایت مثال زدنی مدیران محترم عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران، رشادت‌ها و جانفشانی‌های کارکنان همیشه قهرمان صنعت نفت، هماهنگی و انسجام همه دستگاه‌های حاضر در این عملیات عظیم به دست آمد، یقیناً باعث اقتدار و سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی خواهد شد.

بدون تردید این فتح و ظفر ماندگار در کنار سایر موفقیت های بزرگ این صنعت معظم مایه شادی همه دلدادگان نظام مقدس و دلسوزان منافع ملی، و موجب یأس و ناامیدی بدخواهان صنعت و مقام پرستان خارج گودنشین خواهد شد.

دلاورمردان ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری، روزهای غربت و غیرت‌تان، صبر و سکوت‌تان، بغض‌ها و اشک‌هایتان هیچگاه از حافظه تاریخی صنعت پرافتخار نفت پاک نخواهد شد.

کد خبر 280493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =