مهار فوران جز با درایت و از خود گذشتگی همکاران صنعت نفت امکانپذیر نبود

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در پیامی، عملیات موفقیت‌آمیز مهار فوران چاه 147 میدان رگ‌سفید را تبریک گفت و اظهار کرد: مهار فوران جز با درایت، تدبیر و ازخودگذشتگی همکاران ایثارگر صنعت نفت امکانپذیر نبود.

به گزارش شانا، متن پیام حمید بورد به شرح زیر است: «بی‌شک جایگاه رفیع امروز صنعت نفت کشور جز با جانفشانی و همت بی‌دریغ همه کارکنان شریف این صنعت که در عرصه‌های محتلف‌ تولید نفت و گاز، مخاطرات گوناگون را به جان خریده و سختی‌های فراوان را با هدف توسعه صنعت نفت تحمل کرده‌اند، به دست نیامده است.

بدینوسیله کسب موفقیت در حماسه مهار آتش‌سوزی چاه 147 میدان رگ‌سفید را به مدیران و دست‌اندرکاران پرتلاش و سختکوش این عملیات تبریک می‌گویم.

بی‌تردید این عملیات غرورآفرین با توجه به فشار بسیار بالای مخزن، حجم گسترده فوران آتش و گاز و کوهستانی و سخت‌گذر بودن منطقه، از پیچیدگی‌ها و دشواری‌های فراوانی برخوردار بود و مهار آن جز با درایت، تدبیر و ازخودگذشتگی همکاران ایثارگر صنعت نفت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران امکان‌پذیر نبود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آقایان محمد سلیمی و فرزاد ارزانی دو تن از شهدای گرانقدر حادثه آتش‌سوزی میدان رگ‌سفید، از تلاش و ایثار همکاران عزیز صنعت نفت در این حماسه بزرگ قدردانی می‌نمایم.»

 

کد خبر 280499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =