پیام وزیر نفت به مهارگران آتش‌ چاه ١٤٧ رگ سفید

وزیر نفت در پیامی ضمن قدردانی از همه مهارگران چاه 147 رگ سفید اعلام کرد: شما نشان دادید ما به یک قهرمان نیاز نداریم بلکه افتخار قهرمانی زیبنده همه شماست.

به گزارش شانا، در متن پیام بیژن زنگنه، وزیر نفت به مهارگران چاه 147 رگ سفید آمده است: خبر مهار شعله‌های سرکش چاه١٤٧رگ سفید، موجب خشنودی همه کسانی شد که دل در گرو این آب و خاک دارند و از هنگام بروز این حادثه نفس گیر و پر التهاب با امید و نگرانی روند عملیات اطفای حریق را دنبال می‌کردند.

اینجانب در روز مبارک ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) بر درگاه خداوند بزرگ سجده شکر می‌گزارم که در سایه لطف و عنایتش تلاش فداکارانه همکاران عزیزم با کامیابی و موفقیت همراه شد.

همکاران گرامی، فرزندان فداکار ایران عزیز، به عنوان خدمتگزار صنعت نفت خاضعانه و با افتخار بر دستان پر توان همه فرماندهان و دست‌اندرکاران مهار چاه 147 رگ سفید بوسه می‌زنم و نهایت سپاس و قدردانی‌ام را تقدیم یکایک آنانی می‌نمایم که از نخستین لحظات بروز حادثه، آن چه از دانش و تجربه اندوخته بودند را بی‌هیچ منت و ادعایی به میدان آورده و برای مهار آتش جانفشانی کردند.

شما از تبار همان جوانمردانی هستید که در دوران دفاع مقدس با گمنامی ظاهری، حماسه‌های بزرگ آفریدند.

امروز بار دیگر شما ثابت کردید که با خرد و همکاری جمعی می‌توان کارهای بس دشوار و خطیری را به انجام رسانید.

شما نشان دادید ما به یک قهرمان نیاز نداریم بلکه افتخار قهرمانی زیبنده همه شماست.

در روزهای سختی که سپری شد تمام تلاش مدیریت عالی دولت، کمیسیون محترم انرژی مجلس و همه مدیران استانی فراهم ساختن آرامش فکری و ذهنی و صیانت از اعتبار و اعتماد به نفس شما عزیزان بود. آن هم در شرایطی که متاسفانه در اوج فشارها، کسانی که همیشه و در همه حال درصدد تخریب دولت هستند، با کمال بی‌انصافی به جای آن‌که مرهمی بر رنج شما بگذارند با نیش قلم‌ها و گفتارشان نمک بر زخم پاشیدند و سعی در ناتوان نشان دادن شما داشتند.

شایسته نبود کسانی که از دولت کینه به دل دارند، به بهانه این حادثه در حق سازمانی که موجودیت خود را مدیون آن هستند و از همه مهمتر در حق کسانی که سال‌ها با هم کار و زندگی کرده و نان و نمک خورده‌اند، جفا کنند. در این باره درد و سخن بسیار است ولی بگذاریم و بگذریم  تا روز دگر.

در این صبح موفقیت و در پس هنگامه طغیان رگ سفید که با رو سفیدی شما قهرمانان بی‌ادعا مهار شد بر خود فرض می‌دانم که ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که به سهم خودشان در مهار آتش ایفای نقش کردند یاد همکاران فداکار و عزیزمان مرحوم فرزاد ارزانی و مرحوم محمد سلیمی که جان عزیزشان را در راه انجام وظیفه تقدیم حق تعالی کردند گرامی بدارم و با عرض تسلیت مجدد به خانواده‌های محترمشان، از خداوند رحمان و غفور برای ایشان آرامش ابدی و غفران الهی مسئلت کنم.

در خاتمه لازم است تاکید کنم پرداختن به موضوع ایمنی، مسئله حال و آینده و همواره ماست و اکنون باید بیش از گذشته و با جدیت و حساسیت بیشتر بدان بپردازیم.

 

کد خبر 280501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =