پیام قائم مقام وزیر نفت به مهارگران آتش 147 رگ سفید

​قائم مقام وزیر نفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای چاه 147 رگ سفید گفت: به طور قطع صنعت بزرگ نفت ایران با وجود پرسنل متخصص، متعهد، شجاع و با درایت، در ادامه مسیر پیش روی خود گام‌های بلندی بر خواهد داشت و اهداف بزرگ خود را محقق خواهد کرد.

به گزارش شانا، در پیام مرضیه شاهدایی آمده است:

 موفقیت مهار فوران و اطفا حریق چاه 147 رگ سفید که با تلاش شبانه روزی و  مجاهدت خالصانه همکاران توانمند در مدیریت تولید شرکت ملی نفت، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران پس از 58 روز و همزمان با شب میلاد مسعود حضرت امام حسن عسکری (ع) بدست آمد، موجی از خوشحالی ایجاد و بار دیگر ثابت کرد که دشوارترین مشکل ها در برابر اراده های پولادین افراد با ایمان و ایثارگر حل خواهد شد.

به طور قطع صنعت بزرگ نفت ایران با وجود پرسنل متخصص، متعهد، شجاع و با درایت، در ادامه مسیر پیش روی خود گام‌های بلندی بر خواهد داشت و اهداف بزرگ خود را محقق خواهد کرد.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 2 همکار شجاع شرکت ملی حفاری که در این حادثه جان خویش را فدا کردند، این موفقیت عظیم را که در نوع خود رکوردی کم نظیر در زمینه مهار چاه به شمار می رود، به مدیریت و کارکنان شریف و سخت‌کوش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری تبریک و تهنیت عرض کرده و دوام توفیقات روزافزون یکایک آنان را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت دارم.

 

کد خبر 280514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =