قدردانی معاون وزیر نفت از مهارگران چاه ۱۴۷ رگ سفید

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن تبریک به مهارگران آتش چاه ۱۴۷ رگ سفید گفت: صنعت نفت به وجود متخصصان توانمند، جوان، باانگیزه و متعهد به خود می‌بالد.

 به گزارش شانا، در پیام علیرضا صادق‌آبادی آمده است:

موفقیت مهار آتش در چاه ۱۴۷ رگ سفید در جنوب ایران که با تلاش خالصانه شبانه‌روزی و بی‌وقفه توأم بود بی‌تردید جز در سایه اتکال به پروردگار، صبر و درایت و توانمندی متخصصان و مجاهدان راستین صنعت نفت به‌ویژه همه مدیران و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری و معاونت تولید شرکت ملی نفت به دست نیامده است. 

اینجانب‌ با گرامیداشت یاد و خاطره دو تن از عزیزان جان‌باخته در حادثه رگ سفید، رجا واثق دارم صنعت نفت به وجود متخصصان توانمند، جوان، باانگیزه و متعهد به خود می‌بالد و ان‌شاءالله به لطف خداوند مسیر پرتلاش همه تلاشگران صنعت نفت هموارتر خواهد شد.

عملیات موفقیت‌آمیز مهار شعله‌های سرکش رگ سفید بیانگر رکوردی کم‌نظیر در این‌گونه عملیات است که با همدلی، مجاهدت و ازخودگذشتگی متخصصان متعهد ایرانی در صنعت نفت به‌دست‌آمده است. 

جا دارد این پیروزی را به همه کسانی که با اراده‌ای آهنین در این صنعت بزرگ و خطیر کشور فعالیت دارند تبریک عرض کنم و آرزو دارم ان‌شاءالله شاهد موفقیت‌های بیشتر در زمینهٔ توسعه روزافزون و بالندگی کشور عزیزمان باشیم.

کد خبر 280524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =