مدیران عامل نفتخیز جنوب و ملی حفاری از معاون تولید شرکت نفت قدردانی کردند

مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در پیامی مشترک، از معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران به پاس حسن اعتماد و پشتیبانی قاطع از تیم عملیات مهار فوران در رگ‎سفید قدردانی کردند.

به گزارش شانا، متن پیام بیژن عالیپور و سپهر سپهری خطاب به محسن پاک‎نژاد به شرح زیر است:

«اکنون که با عنایات حضرت حق و جانفشانی مجموعه نیروهای حاضر در میدان، عملیات موفق کنترل فوران چاه پرفشار رگ‎سفید 147 با ثبت رکوردهایی تازه به پایان رسیده و برگی دیگر به دفتر زرین حماسه‎های سازمانی صنعت سرافراز نفت افزوده است، لازم می‎دانیم از حسن اعتماد و پشتیبانی قاطع جنابعالی از تیم عملیاتی نهایت سپاس و قدردانی را به عمل آورده و مراتب خرسندی اعضای تیم را نسبت به حضور و همراهی مستمر و موثر جنابعالی در منطقه تقدیم داریم.

بی‎تردید رهنمودهای سازنده شما و گره‎گشایی از چالش‎ها و مشکلاتی که در عملیاتی این‎چنین مسبوق به سابقه بوده و حمایت و پایمردی در مواجهه با حاشیه‎هایی بعضا بی‎سابقه، همواره در ذهن و ضمیر مردان پولادین حاضر در میدان باقی خواهد ماند.

یقینا تجربه همکوشی، تلاش و تفاهم کم‎نظیر همکاران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران که منجر به خلق افتخاری دیگر برای کشور و صنعت عظیم نفت شد، مدیون دیدگاه راهبردی و تدبیر شخص جنابعالی است. همچنین حسن ارتباط با عوامل موثر در عملیات و انگیزه بخشیدن به سطوح مختلف نیروهای عمل‎کننده با حضور و ارتباط مستقیم با نیروهای خط مقدم آتش از سوی جنابعالی، مهمترین عامل دلگرمی و تحرک دوچندان مهارگران در جریان یکی از دشوارترین فوران‎های تاریخ صنعت نفت بود که بحمدالله به نتیجه دلخواه منجر گردید.

ضمن تبریک مجدد این توفیق و دستاورد بزرگ، عزت و سلامتی جنابعالی و تمامی خدمتگزاران دلسوز کشور و صنعت نفت را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‎نماییم.»

کد خبر 280568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =